søndag den 16. november 2014

The Ward anmeldelse


Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst. Hvis jeg ikke kan finde den danske trailer vil det stå over traileren. 




Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=buF-keImNYk

Anmeldelse:
Jeg synes selv jeg er god til gyserfilm og også denne her. Vi så den i en dansktime og der er en anden fra min klasse der også er god til gyserfilm. Vi fik et chok hver gang folk begyndte at skrige. Men hvis du ikke er god til gyserfilm, er dette nok ikke en film for dig.

Jeg syntes filmen var meget forvirrende og det er først de sidste par minutter at filmen rent faktisk gav mening og det var rimelig irriterende. Selvom man føler filmen giver god mening gennem det hele, så sker der bare noget som man langt fra forventer til at starte med.

Filmen var en lille smule for meget synes jeg, men, som man også kan se til sidst i traileren, så får Kristen (hovedpersonen) stød og det er måske ikke helt fair. Filmen er fra 2010, men jeg må indrømme at jeg har set nogle bedre gyserfilm tidligere.

Filmen får 2 ud af 5 stjerner, fordi jeg syntes ikke den er så godt lavet og så er den alt for forvirrende til mig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar