søndag den 7. december 2014

Alone For Christmas #5/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I fredags anmeldte jeg 1 og 2, i går 3 og 4. I dag 5 og 6. Mandag 7. Tirsdag 8 og 9. Og så er jeg med igen.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer:

Anmeldelse:
Filmen mindede utrolig meget om "Home Alone" filmene. Det var ikke så stor en skuffelse, eftersom at jeg ud fra titlen havde gættet det lidt.

Til gengæld var det sjovt, at det var hunde der lavede ballade og ikke en dreng. Det giver også lidt mere mening, at det var hunde der lavede balladen end en dreng, eftersom at i "Home Alone" filmene, der bliver drengen glemt, men i "Alone For Christmas" giver det en pointe at det er hundene,
De fleste der ser denne her film vil nok kunne gætte at nu sker det, nu sker det og så sker det, Og så (ikke som en overraskelse) sker det. I filmen var der også et par gange, hvor jeg tænkte "Hvor er det ulogisk", "Det der...ja...som om det ville ske i virkeligheden" og op til flere gange tænkte jeg egentlig også bare; "Ha...Men det ville nok IKKE være sket i virkeligheden".

Det bliver nok ødelagt lidt ved at man har sådan nogle tanker, men jeg kunne, som en overraskelse for alle, godt finde på at se filmen igen, men det er pga. af hundene.

Filmen er fra 2013 og den er lavet godt, der er dog et par steder, hvor det er lidt for ulogisk, men der kommer en "forklaring" senere i filmen. Derfor får filmen 3 ud af 5 stjerner.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar