søndag den 7. december 2014

How The Grinch Stole Christmas #6/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I fredags anmeldte jeg 1 og 2, i går 3 og 4. I dag 5 og 6. Mandag 7. Tirsdag 8 og 9. Og så er jeg med igen.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer:

Anmeldelse:
Filmen var meget mærkelig, men god. Den var sjov og var god til at fortælle en historie blandet med filmen, Sådan at der ikke kommer historie og så film, men at der kom historie, film, historie, film, historie, film osv. Og at historien først binder starten sammen med historien til sidst. 

Jeg følte at det var en bog der blev læst op og filmen så var de billeder som nogle mennesker får i hovedet. Det var faktisk en god følelse, som jeg føler mange nutidige film mangler.
Selvom filmen er fra 2000, så er den faktisk rigtig god, og formår at få mig levet ind i filmen. Jim Carrey (som spiller The Grinch) gør det godt og så kan jeg godt lide hans stemme og latter. Hans hund er rigtig sød og er faktisk også lidt flot. Som rensdyr er hunden så nuttet.

Filmen får 4 ud af 5 stjerner på baggrund af, at den var lidt for plat nogle steder, lidt urealistisk og så er der også lidt træls stemning en gang i mellem


Ingen kommentarer:

Send en kommentar