torsdag den 4. december 2014

Love At The Christmas Table anmeldelse #1/12-14

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I dag anmelder jeg 1 og 2, lørdag 3 og 4. Søndag 5 og 6. Mandag 7. Tirsdag 8 og 9. Og så er jeg med igen, Jeg anmelder ikke fredag (imorgen), da jeg ikke har tid.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst. Hvis jeg ikke kan finde den danske trailer vil det stå over traileren.


Trailer: 

Anmeldelse:
Jeg elsker denne her film og det er absolut ikke sidste gang, jeg skal se den i december. Jeg vil anbefale jer at se den. Det er en romantisk film, som får alle følelser frem i mig. Had, glæde, den der "ja, ja, ja. Kom nu" følelse og "Hvorfor? HVORFOR?!?!" kommer også frem i mig. Filmen formår at komme med en rigtig god baggrundsviden. Filmen foregår meget i fortiden, og det er jeg ikke så meget til, men filmen formår faktisk at gøre det på en måde, hvor jeg bare får følelsen af, at man selv er en del af hele selskabet, og at man selv er en af personerne,

Selvom filmen får alle følelser frem i mig, mangler jeg et helt andet højdepunkt end der er i filmen, men jeg synes højdepunktet passer meget godt ind der hvor det er, Filmen rummer rigtig meget kærlighed, men også drama, had samt glæde og overraskelser.

Filmen er fra 2012 og filmen er alt i alt HELT FANTASTISK. JEG ELSKER DEN!!! Og så gør det jo ikke noget at der er flotte mænd med også.

Filmen får 5 ud af 5 stjerner, fordi jeg som sagt elsker filmen og så er den bare rigtig godt lavet. Den får alle følelser frem i mig og der er flotte mænd med, så...det har den fortjent fuldt ud.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar