torsdag den 4. december 2014

Love Actually #2/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I dag anmelder jeg 1 og 2, lørdag 3 og 4. Søndag 5 og 6. Mandag 7. Tirsdag 8 og 9. Og så er jeg med igen, Jeg anmelder ikke fredag (imorgen), da jeg ikke har tid.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst. Hvis jeg ikke kan finde den danske trailer vil det stå over traileren.

Traileren er på engelsk.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=KdzH6a-XEGM

Anmeldelse:
Jeg vil gerne lige starte med at indrømme at jeg opgav filmen efter den første time. Jeg synes af en film på 2 timer var den meget langtrukken og det var det der gjorde at jeg opgav. Jeg beklager. Det var også meget underligt at se Martin Freeman. Jeg kender ham bedst fra The Hobbit filmene.

Filmen var meget forvirrende. Jeg kunne bare ikke overskue at se den færdig, når den var forvirrende, lang og ikke lige min smag.
Jeg havde hørt og læst den skulle være rigtig god, men den fik mig ikke lige fanget. Det synes jeg er rigtig ærligt, fordi jeg havde glæder mig til at se den, men gad ikke mere.
Filmen er fra 2003.
Derfor får filmen kun 2 stjerner, fordi den er for langtrukken, ikke min smag og forvirrende,










Ingen kommentarer:

Send en kommentar