lørdag den 6. december 2014

Christmas Bounty #3/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I går anmeldte jeg 1 og 2, i dag 3 og 4. Søndag 5 og 6. Mandag 7. Tirsdag 8 og 9. Og så er jeg med igen.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst. 


Trailer: 
https://www.youtube.com/watch?v=apFZTniQ9Y8

Anmeldelse:
Filmen var faktisk bedre jeg forventede. Der var meget mere action, end traileren havde lagt op til, men det varierede rigtig godt. Det er lidt som et eventyr. Det var det der; Starter lykkeligt, der kommer nogle onde, de gode kæmper mod de onde, de gode fører, de onde overtager styringen, de gode får bekæmpet de onde, og så ender den lykkeligt.

Hovedpersonen (Tory) har hende her den irriterende veninde, som bare har en træls stemme (syntes jeg) og som bare er der rigtig meget. Tory er en jersey pige, som bliver til en newyorker pige og som så bliver en jersey pige igen.

Ham der spiller hendes far ligner slet ikke en, som har alderen til at spille en sådan rolle. Hendes mor ser også bare for ung ud og så ligner de slet ikke hinanden på nogen måde, så jeg kom lidt i tvivl om den ville ende med om hun fandt ud af at hun havde en helt anden mor.

Filmen er fra 2013 og den er faktisk ret god, jeg vil anbefale at se den, men lad være med at sætte jeres forventninger alt for høje.

Filmen får 3 stjerner, fordi hendes forældre ikke passer til Tory, hendes irriterende veninde og fordi der var mere action end der var i traileren.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar