lørdag den 6. december 2014

The Christmas Candle #4/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I går anmeldte jeg 1 og 2, i dag 3 og 4. Søndag 5 og 6. Mandag 7. Tirsdag 8 og 9. Og så er jeg med igen.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer:

Anmeldelse:
HOLD NU OP en filmoplevelse.
For det første synes jeg filmcoveret er utrolig flot, men filmen...den er virkelig værd at se. Den varer 1 time og 40 min. og det er virkelig en tid man bare tager af sit liv og bruger på at se denne her film. Det er absolut et must.
Jeg er normalt ikke til historiske film. Indtil nu har jeg kun set 4 gode historiske film. (En Kongelig Affære, 10.000 BC, Niceville og så denne her), men denne her film den slår bare alle.

Filmen er utrolig smuk og så er den blevet lavet rigtig rigtig flot. Alle skuespillerne (inkl.Susan Boyle, som også er med) gør det virkelig godt. Op til flere gange fik jeg kuldegysninger og jeg begyndte at smile flere gange.

Jeg nød filmen lige fra starten og lige til den sluttede. Jeg vil gerne lige igen påpege at det er must på ens filmliste.
Der er så meget over denne her film der bare trækker helt op på skalaen og jeg ikke komme i tanke om noget der trækker ned. 
Til sidst i filmen når de synger i kirken er det en rigtig god sang de synger, så lige da filmen var slut, gik jeg på Youtube og fandt den. Den hedder Miracle Hymn og den er rigtig god og fortæller også bare en god historie, ligesom filmen lige når den starter og igen senere.

Alt i filmen rummer så meget god stemning og jeg nød at jeg bare kunne læne mig tilbage i sofaen og se en film, som jeg havde virkelig høje forventninger til efter at have set traileren, 4-5 gange. Alle de forventninger, som jeg havde til filmen, kom virkelig til udtryk i filmen.

Jeg sad også flere gange og tænkte at tingene skulle gøres sådan, det skal den person sige om lidt, nu skal personen gøre sådan osv

Filmen er også fra 2013, og den er SÅ FANTASTISK. Netop af samme grund får filmen 5 ud af 5 stjerner. Det er absolut ikke sidste gang jeg ser den film og jeg vil også have den på dvd. 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar