torsdag den 18. december 2014

So This Is Christmas #15/12-2014

I dag anmelder jeg filmen "So This Is Christmas"

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer:

Anmeldelse:
Okay, så altså jeg blev rimelig skuffet over denne film, mest fordi jeg havde mine forventninger til at det skulle være en julefilm, men det var det altså overhovedet ikke. Det der var mest julet over denne film var de sidste 10-15 minutter og det syntes jeg ikke er super fedt.

Men alligevel var det faktisk en okay god film, skuespillerne gjorde det godt og så er der en rigtig god baggrundsviden for filmens start. Selvom filmen ikke var julet, blev der fortalt en god historie og der var også et godt budskab.

Der kommer lidt spoiler, så marker for at læse:
I filmen skal hovedpersonen, Ashley, skrive et julestykke for Mac, hendes halvbror, Jason, tager stoffer, hendes far, Bill, er en meget rolig person og hendes stedmor, Sharon, vil helst styre alt der sker omkring hende. Jeg vil faktisk kalde hende egoist. Selvom stykket til sidst bliver op vist, sker der bare så mange ting, som man ikke kan holde styr på. Der sker voldsomme episoder, hvor der bliver skudt og så ser man også ofte Jason tage penge, for at få råd til stoffer. 

Filmen er fra 2013, og filmen er egentlig meget godt lavet, men den får kun 2 stjerner, fordi jeg mangler altså alt det her jul, og så syntes jeg også den er lidt forvirrende, samt den er lidt for lang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar