torsdag den 18. december 2014

Surviving Christmas #14/12-2014

I dag anmelder jeg filmen "Surviving Christmas".

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer:

Anmeldelse:
Filmen er okay. Den er meget plat og længe om at komme ordentligt i gang, men ellers er den også lidt sjov og anderledes (dog ikke så meget).

Selve opbygningen minder en del om A Christmas Carol (Et juleeventyr), fordi der er det her med at han tilbringer julen alene og det er sådan lidt....ja..du ved. Selvom den er lidt længe om at komme i gang, får den faktisk fortalt en okay historie, men den kunne godt have handlet lidt mere om det der sker efterfølgende, og ikke så meget om fortiden, selvom der ikke er så meget baggrund. 

Det er en film, som jeg havde lidt for høje forventninger til, og derfor blev jeg også lidt skuffet, da jeg så den, fordi jeg som sagt havde for høje forventninger, men også fordi jeg syntes der manglede lidt humor i forhold til, da jeg havde set traileren første gang. 

Filmen er fra 2004, men selvom den kun er 10 år gammel, synes jeg faktisk den ser ældre ud og jeg synes heller ikke at skuespillerne gør det super godt. Jeg synes faktisk de er lidt kedelige og på baggrund af det, får filmen desværre kun 2 stjerner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar