mandag den 15. december 2014

The Muppet Christmas Carol #13/12-2014

I dag anmelder jeg filmene fra den 11. december til den 15. december. Nu anmelder jeg "The Muppet Christmas Carol".

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=dhpu2tq9GG4

Anmeldelse:
Filmen er bedre end Disney's version. Denne her fortæller meget bedre historien end Disney's. Som jeg har skrevet i indlægget. hvor jeg anmelder Disney's version skriver jeg "Disney's version er god, fordi historien bliver fortalt på en god måde, netop fordi stemningen skifter med en rigtig god overgang.
Stemningsmusikken passer også rigtig godt og der har Disney været gode til at variere mellem musikken." Det er de sådan set også, men The Muppets gør det bare på en bedre måde.

De fortæller historien på en rigtig god måde og i og med at filmen er fra 1992 blev jeg faktisk overrasket over, hvor godt de egentlig havde lavet filmen. Det er rigtig hyggeligt at se filme, fordi jeg nyder den fra start til slut, og derfor får filmen 5 stjerner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar