mandag den 15. december 2014

Arthur Christmas #12/12-2014

I dag anmelder jeg filmene fra den 11. december til den 15. december. Nu anmelder jeg "Arthur Christmas"

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.



Trailer:

Anmeldelse:
Filmen er rigtig god og den er også sjov. Animationen er flot lavet og det ser virkeligt ud. Det er rart at se så mange mennesker og nisser samles om et stort projekt. Derimod synes jeg dog at selve pointen med filmen var lidt længe om at komme frem. Jeg følte, at jeg skulle lede efter den, men da den så kom frem blev filmen faktisk god.
Det er en julefilm, som jeg højst sandsynligt vil se igen på et andet tidspunkt, fordi den rummer et godt budskab, som jeg ikke vil afsløre. Den er nok mere for mindre børn, men det gør ikke rigtigt noget synes jeg, fordi det viser bare at større børn også kan se børnefilm. 

Den måde nisserne og julemandens far opfører sig på, synes jeg er helt okay, hvor jeg derimod synes, den måde julemandens ældste søn opfører sig på er helt uforsvarlig og at man burde sige noget til ham, men jeg forstår også udmærket, hvorfor det ikke bliver gjort.

Filmen er fra 2011 og den er godt lavet, så pga. af det får den 4 stjerner, fordi den er god, budskabet er rigtig godt og den måde nisserne opfører sig på er rigtig god, men pointen i filmen er godt gemt og så er julemandens ældste søn træls.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar