mandag den 15. december 2014

National Lampoon's Christmas Vacation #11/12-2014

I dag anmelder jeg filmene fra den 11. december til den 15. december. Jeg starter med "National Lampoon's Christmas Vacation" også kendt som "Fars fede juleferie".

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer: 

Anmeldelse:
Filmen er ikke lige mig. Jeg synes den er for plat og for "barnlig", fordi der sker alle mulige uvirkelige ting, som jeg ikke synes er sjovt. Jeg kunne ikke se det sjove i særlig meget af det og jeg synes egentlig bare at den er lidt for langtrukken.

Der sker alt det med deres familier og der hvor lyset på huset ikke vil virke tænker jeg bare at det er jo logisk at kigge andre steder først. Det trækker dog op , at skuespillerne gør det godt og at der er en julekalender som viser hvornår, hvad sker istedet for, at det står som tekst eller at  det er noget man må gætte sig til. 

Filmen er fra 1989 og på baggrund af det er den rigtig godt lavet. Filmen får 3 stjerner, fordi julekalenderen og skuespillerne er godt fundet på, samt fordi den er godt lavet i forhold til filmens alder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar