lørdag den 13. december 2014

Hobbitten - Femhæreslaget

I dag anmelder jeg filmen "Hobbitten -  Femhæreslaget" med gæstebloggeren Camilla.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.

BILLEDE MANGLER. KOMMER SENERE

Trailer: 
http://m.youtube.com/watch?v=pZI3hzQqUEw

Anmeldelse (Camilla):
Hvad syntes du om filmen?
Den var god, men nummer et og to var bedre, fordi jeg fik ikke levet mig ind i filmen. Og så var der nogle spørgsmål, som mangler svar på.

Ville du se filmen igen?
Ja, fordi den var ikke helt vildt dårlig. Den var stadig god på trods af spørgsmålmålene til sidst.

Hvad ville du have gjort anderledes, hvis du var Bilbo Sækker?
Det ved jeg ikke. Jeg ville have gjort det samme som ham.

Var længden på filmen passende?
Nej, den måtte godt have været en halv time længere, så man havde fået svar på sine spørgsmål.

Hvem var din ynglingsperson i alle tre film?
Det var nok Smaug (dragen), fordi han var godt lavet og han havde en sej stemme.

Hvor mange stjerner vil du give filmen? Ud af fem mulige.
Jeg giver den fem ud af fem, fordi den var godt lavet i animationen og godt skuespil.

Min anmeldelse: 
Jeg syntes filmen var god, men jeg sad med et par spørgsmål, da den var slut og dem ville jeg godt have haft svar på. Filmen var, som de andre to, rigtig godt lavet og det er utroligt, at man kan lave så god animation, så det ser så virkeligt ud.

Jeg synes dog at den første film, er den bedste, fordi der er så meget baggrundsviden i etteren, end der er i de to andre. Smaug er godt lavet, effekterne i filmen er gode og så har man formodet at få en rigtig god stemningsmusik.

Filmen er fra i år, 2014, og er godt lavet, men mangler svar på nogle spørgsmål og det er derfor jeg giver filmen fire stjerner.

BILLEDE KOMMER SENERE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar