mandag den 8. december 2014

A Christmas Story #8/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I fredags anmeldte jeg 1 og 2, i lørdags 3 og 4. I går 5 og 6.I dag 7 og 8. Og så er jeg med igen.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer: 

Anmeldelse:
Denne her film var meget langtrukken. Jeg syntes ikke denne her film var særlig god. Jeg sad flere gange og begyndte bare at tænke om den ikke snart var slut. Det gjorde jeg, fordi der flere gange gik så lang tid fra en scene begyndte til den stoppede igen. 

Jeg følte at det var en bog der blev læst op, og man havde lavet filmen, for at danne levende billeder. Jeg ville hellere have læst handlingen i filmen på bog end og se det. Og det siger nok ikke så lidt om, hvordan jeg syntes filmen er.

Jeg kunne godt have nøjes med at der var kortet en del af filmen, så den måske bare var 1 time istedet for 1½. 
Det var til gengæld rart at der var stemningsmusik som afveksling en gang imellem, men nogle gange passede den ikke rigtigt ind.

Filmen er fra 1983, så det var en gammel film, jeg lige fik fat i der og man kunne godt se det var en meget gammel film, hvilket jo sikkert var meget normalt dengang.

Filmen får 2 ud af 5 stjerner på baggrund af selve handlingen, meget oplæsning, samt at den var meget langtrukken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar