tirsdag den 9. december 2014

Four Christmases #9/12-2014

Først undskyld forsinkelsen med de 4 første film i december. I fredags anmeldte jeg 1 og 2, i lørdags 3 og 4. I søndags 5 og 6. I går 7 og 8. I dag 9. Og nu er jeg med igen.

Måden jeg vil anmelde filmene på, er ved at jeg sætter linket til traileren ind og skriver derefter noget om filmen og hvad jeg synes, hvorefter at jeg til sidst vil give den et antal stjerner, som ligger mellem 1 og 5. Som altid er 1 værst og 5 bedst.


Trailer:

Anmeldelse:
Jeg har før set denne her film, men jeg bliver ikke træt af den. Den er god, fordi der er humor, romantik, og jul over den. 
Vince Vaughn og Reese Witherspoon, gør det godt sammen og det er rart at se to skuespillere, klinge så godt sammen, som disse to. Det har en god effekt, fordi man føler man bliver en del af deres konflikter, men også deres sammenhold. 

Filmen formår at fortælle en god baggrundshistorie på Ben (Vince) og Kate (Reese), hvilket gør at man føler sig som en del af dem og jeg kan leve mig ind i deres situation.
De gange jeg har set filmen, har jeg aldrig, før nu, oplevet at finde kærligheden i familierne, før til sidst i filmen. At jeg fandt kærligheden i familierne, denne gang uden at det var til sidst, gjorde det at jeg bedre kunne forstå deres meninger samt holdninger.

Filmen er fra 2008 og jeg synes faktisk den er blevet ret godt lavet, men kunne godt mangle lidt mere stemningsmusik, men musikken i starten er god. Musikken går lidt for meget igen og det trækker ned. Derfor får filmen 4 ud af 5 stjerner. 


P.S På fredag, kommer der en gæsteblogger. Hun hedder Camilla og er en af mine gode veninder. Vi vil sammen anmelde Hobbitten - Femhæreslaget.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar